در واقع می توان گفت گروه نرم افزاری ویسمن با ارائه نرم افزارهای تخصصی خود در حوزه کنترل دسترسی درصدد است به مدیران کمک کند تا به مکان های مهم و مورد توجه خود نظم و انضباط دهند. امروزه نیز با ظهور تکنولوژی، نسل جدیدی از دستگاه های حضور و غیاب به بازار عرضه می ­شوند. آرایش غلیظ صورت و همچنین ریش گذاشتن نیز میتواند باعث ایجاد مشکل در شناسایی برای برنامههای تشخیص چهره شوند. برای مثال، دادههای تشخیص چهره که به صورت مثبت با تصاویر آنلاین و یا حسابهای کاربری شبکههای اجتماعی مطابقت دارند میتوانند باعث شوند تا سارقین هویت، اطلاعاتی کافی را برای سرقت هویت شخص به دست آورند. در این سیستم همچنین لازم است که چشمان شما باز باشند و همین مسئله باعث میشود در شرایطی که خواب و یا بیهوش هستید، کسی نتواند با استفاده از چهره قفل گوشی شما را باز کند. حتی بدون داشتن برادر دوقلو هم این امکان وجود دارد که یک فرد غریبه از میان یک میلیون نفر، ویژگیهای ریاضی کاملا مشابه با شما را داشته باشد. این فناوری اطلاعات ریاضی از اسکن چهره شما را در یک فضای ایمن در درون گوشی ذخیره میکند.



  1. ارائه قیمت انواع دستگاه حضور و غیاب


  2. کنترل دقیق ورود و خروج پرسنل


  3. SQL Server 2012


  4. فوت پدر، مادر، همسر يا فرزند برادر و خواهر


  5. امکان درخواست دوره های آموزشی


  6. امکان تعیین دو سطح دسترسی جهت کاربر و مدیر


  7. ماشین کاری



اگر ادعا کنیم این حجم از آزادی عمل در دستگاهی در رده ی کنترل تردد ها بی نظیر است زیادروی نکرده ایم . با توجه به حجم و شکل پایگاه داده ممکن است کامپیوترها برای تشخیص چهره زمان زیادی را برای پردازش نیاز داشته باشند. این بردارها فضای چهره را تعریف می کنند. با استفاده از روش تشخیص اثر انگشت دیگر نگرانی بابت این که کارمند دیگری جای کارمند دیگر ساعت بزند وجود ندارد. شرکت سامانه های بعد پنجم ارائه کننده دستگاه های حضور و غیاب ، اثرانگشتی، کنترل تردد و کنترل دسترسی، مفتخر است محصول دیگری به نام دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی EB-103 را معرفی کند. کافیست روی آیکن متر در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید و بعد دو تصویر بارگذاری نمایید. برای مثال اگر زیر ۱۰۰۰ نفر پرسنل دارید، سیستم حضور و غیابی با ظرفیت ۱۰۰۰ کاربر برای شما کافیست. جهت ثبت ورود و خروج تردد پرسنل دستگاه با توجه به اثر انگشت اولیه که در دستگاه ثبت شده تردد فردرا ثبت می نماید.

به وبکم خیره شوید تا ویندوز چهره شما را اسکن نماید. همچنین سنسور مادون قرمز نیز برای تشخیص چهره در نور کم به کار می رود که می تواند در نور ضعیف و در تاریکی نیز قفل گوشی را باز نماید. یعنی می توان با استفاده از ماتریس کوواریانس نیز به بردار و مقدار ویژه رسید. یعنی سازندههای داخلی به وضوح دستگاه خود را گرانتر عرضه میکنند. کامپیوترها و گوشیهای هوشمند چگونه از فناوری قفل تشخیص چهره برای شناسایی کاربران استفاده میکنند؟ برخی از این گمانه زنی ها مربوط به ویژگی های امنیتی این تلفن همراه هوشمند جدید شرکت اپل می باشد که در برخی موارد نشان از ضعف طراحی آن می دهد. با توجه به این مورد باید گفت که ایفون ایکس از قدرت ویژه ای در تشخیص چهره بهره می برد. جالب است دانید حتی تیلور سویفت در یکی از کنسرتهای خود از فناوری تشخیص چهره استفاده کرد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره وینا مدلUFACE102 ترکیب زیبا و جدیدی از فناوری بیومتریک می باشد که این دستگاه را کاربر پسندتر می کند.

احتمالاً گام بعدی فراگیر شدن این تکنولوژی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاههای پیشرفته با بازار این امکان براحتی و با کمترین هزینهها در اختیار مدیران قرار گرفتهاست. دستگاههای ایرانی که توسط شرکتهای با سابقهای همچون جهان گستر تولید شده است، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند، توانستهاند سهم مطلوبی از بازار را به خود اختصاص دهند. و اتصال آنها به دی وی آر و یا NVR هایی که دارای قابلیت تشخیص چهره هستد. دفاتر متعدد سازمانهای بزرگ که مقررات آنها در مرکز اصلی انجام میشود با نرم افزار حضور و غیاب آفلاین میتوانند از سامانه حضور و غیاب بطور مستقل و بدون ارتباط با دفتر اصلی استفاده کنند. از اینرو از این نرم افزار در بسیاری از سازمانهای پلیسی و جاسوسی جهان از جمله FBI و CIA برای تشخیص هویت استفاده میشود. این اطلاعات در سرورهای اپل کپی و یا ذخیره نمیشوند. فیس آیدی از نوعی تشخیص عمقی استفاده میکند و دارای سنسورهای مادون قرمز است و بدین ترتیب، دوربین آیفون در واقع به جای تصویر یا مدلی سهبعدی، یک تصویر واقعی از چهره شما را اسکن میکند.

پایانه این اعداد را برای هر کارمند ذخیره میکند اما این اطلاعات جهت بازسازی تصویر اصلی اثر انگشت کارمند مورد استفاده قرا نمیگیرد. تقریبا اکثر تصاویر موجود در فیسبوک و اینستاگرام به اندازه کافی اطلاعات در اختیار قرار می دهند که بتوان با استفاده از آن یک چهره را دوباره بازسازی نمود. شناسایی چهره فرد از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کد گذاری فاصله اجزای صورت کاربر و سپس مطابقت تصویر با چهره های موجود در پایگاه داده خود را در کمتر از یک ثانیه امکان پذیر می گردد. این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. این دستگاهها میتوانند چندین گروه و تصاویر را ذخیره نمایند و حتی در محیطهای با نور کم چهره را آنالیز نمایند. نرمافزار تشخیص چهره دارای کاربردهای گوناگونی است، اما مرسومترین کاربرد آن برای اهداف امنیتی و مراجع قضایی است.

فرودگاهها از نرمافزار تشخیص چهره برای جستجوی چهره افراد تبهکار و همین طور مقایسه تصاویر گذرنامه با چهره افراد برای تایید هویت استفاده میکنند. ایالتهای مختلفی در آمریکا از نرمافزارهای تشخیص چهره برای جلوگیری استفاده افراد از کارتهای شناسایی و گواهینامههای جعلی استفاده میکنند. افراد در آمریکا از این کارتها برای تغییر نتایج انتخابات و دیگر اهداف استفاده میکنند. این دستگاه با تمامی حافظه های فلش (USB) نیز سازگاری دارد و می توانید با انتقال اطلاعات دستگاه روی این حافظه ها و اتصال به نرم افزار حضور و غیاب، گزارش های لازم را جمع آوری نمایید. کاربران اندروید و لپتاپ نیز این قابلیت را دارند تا با دانلود کردن اپلیکیشنهای مختلف، قابلیتهای تشخیص چهره اندروید را به گوشی خود اضافه کنند. این سنسور، تصویری آپتیکال از اثرانگشت را برداشت کرده و توسط الگوریتم های شناسایی، الگوی اثرانگشت فرد را شناسایی و با اثرانگشت های ذخیره شده در پایگاه داده خود تطبیق داده تا شناسایی فرد انجام پذیرد. سنسوردستگاه حضور و غیاب : در صورتی که دستگاه دستگاه حضور و غیاب، سنسور اثر انگشت را شناسایی کرده باشد، علامت سنسور نیز بر روی صفحه نمایش نمایان می شود.