با مقایسه قیمت این دستگاه ها خواهید دید که بالاترین کیفیت به همراه بهترین امکانات را شرکت افق فرا ویژن در اختیار شما قرار داده است. 14. امکان ثبت مجوز اضافه کاری مورد استفاده در سازمانهایی که قبل از انجام اضافه کار ، کسب موافقت مدیر مربوطه الزامی است. حسگر اثر انگشت این دستگاه، تاییدیه PIV از سازمان FBI را دارد. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac5000 Face قابلیت ثبت ۴۰.۰۰۰ اثر انگشت و سه هزار چهره کاربر را دارد و قابلیت اتصال به سیستمهای کامپیوتری برای گرفتن خروجی اطلاعات را فراهم آورده است. عملکرد تشخیص چهره هم درست مثل فناوریهای دیگر یادگیری عمیق، به دادههایی که دریافت میکند یا یاد میگیرد وابسته است و در صورتی که قبلاً نمونههای کافی را ندیده باشد ممکن است نتیجهی نادرست یا ناسازگاری را ارائه دهد. به این ترتیب تنها افرادی که از کدِ تعریف شده برای دستگاه اطلاع داشته باشند، کارت تردد دارند و یا اثر انگشت آن ها در سیستم ثبت شده باشد، می توانند وارد مجموعه شوند.

از طرفی مشکلی که در دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود داشت، سطح امنیت آن ها بود. دستگاه حضور و غیاب ضد آب eNBioAccess-T1 محصول کمپانی نیتجن کره جنوبی با بهره گرفتن از رله داخلی و سیستم کنترل تردد کامل و قابل برنامه ریزی (Time Zone) مدیریت تردد در سازمان را بسیار راحت تر خواهد کرد. در گذشته برای حفظ امنیت اطلاعات کارکنان و کنترل حضور و غیاب آن ها از کارت های اعتباری مخصوص استفاده می شد. در این پنجره ، شما می توانید پسورد ورود به نرم افزار را تنظیم کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی مزایای استفاده از نرم افزار های حضور و غیاب تحت وب و امکانات آن توضیح دهیم. این مورد با استفاده از حسگر کره ای ضد خش و خودکار که قابلیت شناسایی اثر انگشت واقعی را دارد، انجام می شود. دستگاه حضور و غیاب با توجه به قابلیت تشخیص چهره ، اثر انگشت و… با هدف استفاده خودکار از روش حضور در مراکز آموزشی با استفاده از فناوری بیومتریک است.



  • میکسر عمودی


  • سیستم عامل XP , Me, 2000 , 98 , Windows 95


  • قیمت سیستم حضور و غیاب دینگ مناسب و اقتصادی است


  • امکان تعریف اطلاعات جدید و یا ویرایش اطلاعات قبلی


  • افتادن خط و نویز در صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب



دوربین تشخیص چهره بیومتریک، نقاط خاص و گره های روی صورت، از جمله ساختار استخوانی جمجمه را شناسایی و سپس این داده ها را همراه با هویت آن شخص ذخیره می کند. پروسه شناسایی با دقت و سرعت بالایی انجام می شود؛ به طوری که کل این پروسه ۱ تا ۲ ثانیه به طول می انجامد. در نتیجه استفاده از یک ساعت حضور و غیاب مانند این مدل که کارآیی بالایی داشته باشد، بسیار منطقی است. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیریم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ عملکرد سیستم تشخیص چهره آیفون چگونه است؟ در صفحه نمایش ۵ اینچی و لمسی، از رابط کاربری بسیار ساده ای مشابه با سیستم عامل اندروید استفاده شده است. سنسور اثر انگشت این دستگاه از نوع Silk ID بوده که امکان تقلب را به صفر رسانده و اثر انگشت مرطوب، خشک و مخشوش را به راحتی شناسایی می نماید. صفحه ی لمسی حرارتی این اسمارت واچ حس خوبی را به شما و انگشتانتان می دهد.

شما می توانید با مقایسه ی دستگاه حضور و غیاب تشخیص از چهره و البته نیازهای دلخواه و سقف بودجه ی موجود می توانید انتخاب خوبی داشته باشید. جدید ترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با تعیین هویت چندگانه: چهره، اثر انگشت، کارت بدون تماس RFID و شناسایی چهره کمتر از کسری از ثانیه می باشد. در این حالت تفاوت بین چهره در حالت عادی و هنگامی که شخص لبخند می زند مورد تحلیل قرار می گیرد که البته این روش ها هنوز به تایید نهایی نرسیده اند. با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود بدون نیاز به كامپیوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره یا كلمه عبور آنها را تعریف كرده و دستگاه را در حالت عملیاتی قرار دهید. برای استفاده از دستگاه بیومتریک ساعت حضور و غیاب، ابتدا باید اطلاعات اولیه ای در دستگاه از چهره افراد ذخیره شود تا بتواند در سری های بعد، از آن اطلاعات برای احراز هویت استفاده کند.